KiK z przytupem zamyka I kwartał
Marzec był dla KiK Polska okresem rozwoju oraz wzmacniania relacji wewnątrz organizacji. Z powodzeniem otworzono trzy nowe sklepy, które powiększyły powierzchnię handlową sieci o blisko 1.500 m². Ponadto, 20 marca odbyła się Gala KiK, podczas której nie tylko podsumowano sukcesy minionego roku, ale także zaprezentowano plany i cele na 2025 rok.
Nowe lokalizacje w Mrągowie, Kostrzynie nad Odrą i Ciechanowie to kolejny krok w stronę umocnienia pozycji rynkowej KiK. Zgodnie z przyjętym standardem, sklepy prezentują wprowadzony w 2024 roku koncept aranżacyjny. Co więcej, nowym otwarciom towarzyszyły dodatkowe atrakcje – takie jak przecięcie wstęgi, specjalne rabaty, obowiązujące w dniu otwarcia, muzyka czy strefa gastronomiczna z hot dogami, które stanowiły dla klientów dodatkową motywację do odwiedzenia nowych sklepów KiK.
Gala Gwiazd KiK
Jednym z kluczowych wydarzeń wewnętrznych firmy była Gala Gwiazd KiK, która odbyła się warszawskim hotelu Arche Krakowska. W uroczystości wzięło udział blisko 500 osób z całej Polski. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło tych, którzy na co dzień działają w terenie, ale i tych, którzy pracują w centrali KiK we Wrocławiu. Największą grupę stanowili jednak kierownicy sklepów KiK. Było to pierwsze tego typu wydarzenie zorganizowane przez KiK w Polsce.
– Każdego dnia pracujemy nad tym, żeby zakupy w KiK były atrakcyjne dla naszych klientów. Kluczowym punktem styku klienta z marką są nasi pracownicy. To oni stoją „na pierwszej linii frontu" w walce o pozycję na rynku, dlatego tym bardziej cieszę się, że wreszcie udało nam się zorganizować wydarzenie, na którym doceniliśmy tych z najlepszymi wynikami. Podsumowaliśmy rok z perspektywy sprzedaży, ale też inicjatyw HR-owych. Śmiało mogę powiedzieć, że właśnie otworzyliśmy nowy etap historii KiK w Polsce – niezwykle ważny z perspektywy naszej organizacji. Z uwagi na rozproszoną strukturę właściwie nie mamy możliwości zebrania się w tak szerokim gronie. Po sukcesie zeszłorocznych spotkań wewnątrz regionów sprzedażowych wszyscy mieli apetyt na więcej. Tak zrodził się pomysł jednego, wspólnego spotkania. Wysoka frekwencja i niezwykła atmosfera Gali Gwiazd KiK to ogromny motywator do organizacji kolejnych takich wydarzeń – komentuje dyrektor zarządzający KiK, Jan Skowron.
Gala Gwiazd KiK była poprzedzona briefingiem prasowym, podczas którego podsumowano dotychczasowe działania oraz zaprezentowano plany na przyszłość. Spotkanie otworzył Jan Skowron, dyrektor zarządzający KiK, który podsumował 2024 rok oraz zdradził, jakie są najbliższe plany marki. Wymienił tu m.in. kolejne modernizacje sklepów do konceptu Dynamics 2.0, dalszą ekspansję, wdrażanie nowej oprawy otwarć, testowanie nowego, mniejszego formatu sklepów oraz wzrost sprzedaży o 9%. Następnie na scenie pojawili się przedstawiciele kadry managerskiej, prezentując i podsumowując zagadnienia z zakresu sprzedaży i HR. Finalnie statuetki „Gwiazda KiK" trafiły w ręce blisko 70 osób.
KiK udowadnia, że ekspansja sieci i troska o relacje wewnętrzne mogą iść w parze, tworząc solidny fundament pod dalszy rozwój. Firma nie zwalnia tempa – w planach są dalsze otwarcia sklepów oraz inwestycje w zespół, który jest sercem organizacji.
***
KiK Textil Sp. z o.o. to firma działająca na rynku od 1994 roku. Na przestrzeni lat osiągnęła status jednej z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Kolebką sieci są Niemcy, ale jej koncept przyjął się już także na terenie Polski, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji, Włoch, Rumunii, Niderlandów, Bułgarii, Hiszpanii oraz Portugalii. Aktualnie pod szyldem KiK działa ponad 4 000 sklepów, w tym około 460 w Polsce. Misją KiK jest oferowanie produktów modnych i uniwersalnych w dobrej jakości, ale niskiej cenie. Poza szerokim wyborem tekstyliów dla kobiet, mężczyzn i dzieci w asortymencie KiK można znaleźć także dodatki do aranżacji wnętrz, akcesoria dla zwierząt i małe AGD.
źródło i zdjęcia: materiały prasowe