Pałac Kultury i Nauki, Warszawa
Z okazji swojego 120-lecia marka Garnier wyruszyła w Polskę, żeby o skuteczności jej produktów każdy mógł przekonać się na własnej skórze (i włosach!). Pierwszy z cyklu eventów odbył się 10 maja w Pałacu Kultury i Nauki dla wybranych gości, którzy po raz pierwszy w historii mogli wejść do budynku przez okno po specjalnie zbudowanych w tym celu schodach. Dzień później atrakcje, z których korzystały gwiazdy, influencerzy i dziennikarze zostały udostępnione dla wszystkich zainteresowanych, żeby każdy mógł świętować razem z Garnier.
Garnier Green On
Garnier wyruszył w trasę, żeby inspirować do bardziej ekologicznych wyborów, które w obecnych czasach mogą wypełniać każdy obszar życia. Sfera beauty nie jest tu wyjątkiem. Kosmetyki Garnier to doskonały dowód, że zmiany nie muszą wiązać się z większymi nakładami finansowymi lub rezygnacją z dobrych i cenionych składników. Temat zielonej nauki podczas wydarzenia przy pomocy różnych doświadczeń przybliżył między innymi Adam Mirek, doktor inżynierii biomedycznej i popularyzator nauki, którego profil na TikToku śledzi ponad 1.2 miliona osób. Jego popularność to dowód na ogromne znaczenie tematu i działań, które realizuje marka Garnier.
Strefy dedykowane historii Garnier, naturze, zrównoważonemu rozwojowi, zielonej nauce, nowościom i inkluzywności pokazały, że te tematy przenikają się i są ze sobą nierozerwalnie związane. Efekty tych połączeń możemy znaleźć sięgając po dowolny kosmetyk Garnier. Każda instalacja,
doświadczenie czy konsultacja mocno to podkreśliły. Punktem kulminacyjnym urodzinowego spotkania był oczywiście tort. Na tym jednak nie koniec. Garnier zamierza świętować 120-lecie w całej Polsce.
źródło i zdjęcia: materiały prasowe Garnier; zdjęcie 1, 5, 11: Wojciech Witkowski
redakcja@motywmedia.pl