Zabierzów, 18 października 2024 r.
Jeremy Sochan, utalentowany koszykarz NBA i ambasador marki 4MOVE, rozpoczyna swój trzeci sezon w najlepszej koszykarskiej lidze świata. Zawodnik San Antonio Spurs, znany z dynamicznego stylu gry, wszechstronności i niespożytej energii na parkiecie, nie tylko rozwija swoją karierę sportową, ale angażuje się również poza boiskiem jako twarz marki 4MOVE, lidera w branży napojów izotonicznych, oferującego produkty, które pomagają sportowcom utrzymać dobrą formę i odpowiednie nawodnienie.
W NBA trwają właśnie przedsezonowe sparingi, a oficjalne rozgrywki rozpoczną się 22 października.
Ten sezon przynosi nowe możliwości, zarówno na boisku, jak i poza nim. Mając pełne wsparcie marki 4MOVE i swoich fanów, Sochan ma nadzieję nie tylko na indywidualny rozwój, ale także na sukces zespołowy z San Antonio Spurs, zwłaszcza z nowymi zawodnikami w składzie:
„Wchodząc w swój trzeci sezon w NBA, moim głównym celem jest dalsza nauka i rozwój jako zawodnika" - mówi Sochan. „Po wspaniałym lecie jestem podekscytowany powrotem na boisko z kolegami z drużyny. Mamy naprawdę dobrą grupę zawodnikóww San Antonio, a energia jest niesamowita. Ten sezon będzie udany!" – dodaje Jeremy Sochan.
Marka 4MOVE z dumą współpracuje z młodym, koszykarskim talentem i wspiera Jeremiego, jedynego polskiego zawodnika w NBA, na drodze do dalszych sukcesów w karierze sportowej.
„Foodcare współpracuje z najlepszymi sportowcami od początku swojego istnienia. Wybór Jeremiego na naszego ambasadora był zupełnie naturalny. Jest autentyczny, szczery i idealnie pasuje do 4MOVE" -mówi Wiesław Włodarski, Prezes FoodCare, producent 4Move.
Grupa FoodCare ogłosiła współpracę z Jeremy Sochanem w sierpniu 2023 roku. Koszykarz został twarzą napojów izotonicznych 4MOVE. Nowy ambasador dołączył do grona gwiazd sportu, z którymi dotychczas współpracował FoodCare. Produkty firmy promowali wczesniej m.in. Mike Tyson, Jose Mourinho, Adam Nawałka, Jerzy Dudek, Robert Kubica i Łukasz Podolski. 4Move jest oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Skupiając się na innowacyjności i wspieraniu sportowych sukcesów, marka 4MOVE doskonale wpisuje się w pasję Sochana do koszykówki i zdrowego stylu życia. Ambasadorstwo Jeremiego podkreśla jego zaangażowanie w profesjonalizm, który wspiera rozwój zarówno jego umiejętności fizycznych, jak i wytrzymałości psychicznej.
***
Historia firmy FoodCare rozpoczęła się w 1984 roku, od produkcji deserów opartych na tradycyjnych recepturach, które dostarcza do dzisiaj pod marka Gellwe – synonimu najwyższej jakości i wyjątkowego smaku. Jest w 100% polską firmą, jedną z największych z branży FMCG w kraju. Powstała dzięki pasji i chęci tworzenia. Szerokie portfolio i dynamiczny wzrost spowodował, w 2008 roku, zmianę nazwy firmy z Gellwe na FoodCare.
FoodCare, to producent deserów pod marką Gellwe, płatków śniadaniowych Fitella, napojów energetycznych Black oraz N-Gine, napojów Frugo i Frugo Energy, sportowych 4Move oraz wody mineralnej Ostromecko. Swoje produkty sprzedaje w ponad 70 krajach na świecie. FoodCare posiada trzy, jedne z najnowocześniejszych w Europie, zakłady produkcyjne. Fabryki zlokalizowane w Zabierzowie pod Krakowem, Niepołomicach oraz Ostromecku, gwarantujące najwyższą jakość produktów.
Ambasadorami marek FoodCare byli m.in. Mike Tyson, Jose Mourinho, Adam Nawałka, Jerzy Dudek, Robert Kubica, Łukasz Podolski. 4Move jest oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Ambasadorem 4Move jest koszykarz NBA, Jeremy Sochan. Napoje Black i 4Move sponsorują polskich sędziów piłkarskich, a Frugo jest partnerem tytularnym Turnieju Gry 1x1.
tekst i zdjęcia: materiały prasowe
redakcja@motywmedia.pl