Teatr Sabat Małgorzaty Potockiej, Warszawa
Zmieniając statystykę mówiącą o tym, że 75% młodych kobiet nie ma na kim się wzorować, marka Panache rozpoczęła globalną kampanię ,,MODELLED BY ROLE MODELS - nowy wymiar piękna'', w której przedstawia sześć kobiecych sylwetek, które podziwiać będziemy nie za ich wizerunek zewnętrzny, lecz za indywidualne zalety, osiągnięcia i działania na rzecz społeczeństwa. Kobiety w których drzemie siła, kobiety odważne, nie bojące się wyzwań, osiągające to, co nieosiągalne. Takie Role Models, czyli wzorce do naśladowania, oficjalnie przedstawiła marka Panache.
Z tej okazji marka Panache zorganizowała konferencję w teatrze Sabat. Małgorzata Potocka, właścicielka teatru w swojej wypowiedzi podkreślała ,,Wierzcie w to co robicie. Nie dajcie się nigdy pokonać''. Konferencję inauguracyjną poprowadziła: Paulina Smaszcz-Kurzajewska i Izabela Sakutova - właścicielka firmy So Chic. ,,Bielizna Panache daje poczucie swobody, wolności, pewności siebie, wygody''- powiedziała właścicielka firmy So Chic.
Bohaterką kampanii okazała się Polka - Martyna Kaczmarek. Martyna jest pomysłodawczynią akcji ,,Dzień dla życia'' zachęcającej do oddawania krwi, szpiku kostnego i organów. Martyna zainspirowała do działania wielu młodych ludzi, którzy do tej pory regularnie oddają krew. Dzięki jej zaangażowaniu akcja otrzymała status fundacji. Tego wieczoru odbył się klimatyczny pokaz, gdzie bielizna Panache komfortowa i dobrze dopasowana, podkreśliła atuty modelek. Dzięki idealnemu dopasowaniu kompletów modelki emanowały nie tylko urokiem osobistym, ale odwagą i prawdziwą kobiecością.
(DD)
redakcja@motywmedia.pl