Your KAYA to polska marka organicznych artykułów menstruacyjnych oraz kosmetyków do pielęgnacji intymnej i całego ciała. Na polskim rynku szczególnie wsławiła się tymi pierwszymi, gromadząc ogromną, bo niemal 500-tysięczną rzeszę miłośników_czek ekologicznych, naturalnych rozwiązań na okres. Dzisiaj oferta sklepu online powiększa się o zupełnie nowy rodzaj produktu – dwa specjalistyczne kosmetyki do twarzy otwierające linię Your CARE by Your KAYA.
Your KAYA właśnie powitała na swoich wirtualnych półkach krem nawilżający z ceramidami oraz żel do mycia twarzy z wąkrotą azjatycką. Autorska linii kosmetyków do twarzy to reakcja marki na trend „10 (lub więcej) kroków pielęgnacji twarzy" – wieloetapowych rutyn pielęgnacyjnych, w których nietrudno się pogubić. Pomysłodawczynią i twórczynią formuł obu produktów jest Angelika Jankowska – kosmetolożka z 7-letnim doświadczeniem i Product Development Coordinator w Your KAYA.
– Ta minimalistyczna linia jest odpowiedzią na potrzeby każdej cery – wiem, że „każda" to dość śmiały komunikat [śmiech], ale my mamy na to odpowiednie badania – opowiada Kaja Rybicka-Gut, współzałożycielka marki – Jestem dumna, że z czystym sumieniem możemy mówić o tym, że oba produkty zaopiekują się skórą problematyczną, suchą, tłustą, dojrzałą, z zaburzeniami płaszcza hydrolipidowego... Mamy wielkie szczęście, że pracujemy z absolutną specjalistką i pasjonatką pielęgnacji twarzy, Angeliką, która maksymalnie i ekspercko dopracowała nasze formuły.
Na początek klientki_ci poznają Your Remedy, czyli odbudowujący krem do twarzy na dzień i na noc z ceramidami, probiotykiem, niacynamidem i kompleksem nawilżającym NMF (Natural Moisturising Factors). Składniki te długotrwale nawilżają skórę, regulują jej mikrobiom, wyrównują koloryt, regulują pracę gruczołów łojowych, wygładzają drobne linie i koją podrażnienia.
Krem Your Remedy działa niekomedogennie, co potwierdza badanie kamerą VISIOPOR® PP 34 N. Co ważne, zyskał pozytywną opinię okulistyczną i jest odpowiedni do stosowania pod oczy i na powieki. Rezultaty badań aplikacyjnych kremu są więcej niż zadowalające: przy regularnym stosowaniu kosmetyku 96,4% probantów_ek miało poczucie ukojenia, 96,4% osób – aksamitnej skóry, a 92,9% osób – długotrwałego nawilżenia.
Drugim kosmetykiem z linii jest Your Relief – łagodny żel do mycia twarzy z wąkrotą azjatycką, niacynamidem i NMF. Żel dokładnie acz delikatnie oczyszcza i nawilża skórę, nie powodując uczucia ściągnięcia. Nadaje się do zmywania tuszu do rzęs i codziennego, regularnego stosowania. Nie zawiera potencjalnie drażniących substancji zapachowych.
Przeprowadzone przez laboratorium badania jednoznacznie wskazują na skuteczność i delikatność żelu myjącego Your KAYA: 100% probantów_ek potwierdza uczucie czystej skóry po jego zastosowaniu, 100% osób potwierdza, że zapewnia delikatne mycie, a 92,9% osób nie odczuło szczypania w okolicy oczu.
– To cudowne uczucie, kiedy po miesiącach pracy nad kosmetykami otrzymujemy wyniki badań i potwierdzają się absolutnie wszystkie nasze założenia. Wiemy już na przykład, że stosowanie kremu i żelu regularnie przez 21 dni zmniejsza szorstkość skóry o 20%, redukuje zaczerwienienia o 17% i zwiększa nawilżenie o 17%. To dużo dobrego w zaledwie dwóch, ale za to bardzo bogatych składowo kosmetykach – podsumowuje Angelika.
Zdjęcia dla Your KAYA wykonała Miłka Świtalska, która w swoim portfolio może pochwalić się współpracą z wieloma markami z branży fashion oraz magazynami Vogue czy Elle. Warto wspomnieć, że żadna z fotografii wykorzystanych do promocji linii nie została w jakikolwiek sposób wyretuszowana – dzięki temu klientki_ci mogą podziwiać skórę w wydaniu naturalnym i autentycznym. Efekty działania obu nowych kosmetyków prezentuje na zdjęciach Magdalena Zalejska, w przestrzeni instagramowej znana jako Apolonka.
Krem do twarzy Your Remedy oraz żel myjący Your Relief dostępne są na stronie yourkaya.pl.
***
Your KAYA to marka, której misją jest dostarczanie (nie tylko) osobom menstruującym produktów bezpiecznych dla ciała i środowiska oraz takich, z którymi kompleksowa troska o siebie staje się prawdziwą przyjemnością. Wierzymy, że inkluzywność i dostęp do ekologicznych środków higienicznych oraz naturalnych kosmetyków o bezpiecznych składach to klucz do budowania świadomego społeczeństwa i efektywnego dbania o Ziemię. Sklep yourkaya.pl opiera się na modelu subskrypcji, dzięki któremu klientki regularnie otrzymują swoje ulubione produkty w korzystniejszych cenach i przerzucają obowiązek pamiętania o zakupach na nas.
redakcja@motywmedia.pl