Dnia 28 kwietnia 2022 r. w Uffico Primo w Warszawie odbyła się konferencja prasowa znanej marki kosmetycznej. Najważniejszym gościem spotkania był Michał Szpak, który został nowym ambasadorem marki Pantene. Podczas konferencji dziennikarze i zaproszeni goście jako pierwsi zobaczyli spot reklamowy z udziałem Michała Szpaka. Zaprezentowano też nową linię produktów Pantene. Jedną z atrakcji wydarzenia był występ artysty, który wykonał kilka swoich utworów. Spotkanie poprowadziła Dorota Wellmann, lubiana prezenterka i dziennikarka telewizji TVN.
W maju 2022 roku wystartowała nowa kampania Pantene, w której po raz pierwszy w Polskiej historii marki, jej ambasadorem został mężczyzna – Michał Szpak. „Trzeba mieć siłę, żeby być innym, ale warto" to hasło kampanii reklamowej Pantene. Nowa kampania #SiłaWłosów mówi o tym, jak ważną rolę w życiu każdego z nas odgrywają włosy. To one są właśnie jednym z głównych sposobów na określenie naszej tożsamości, wyrażania tego, kim jesteśmy i jak chcemy być postrzegani. Kiedy włosy spełniają nasze oczekiwania, stają się źródłem naszej wewnętrznej siły. Pantene zauważa jednak, że bycie sobą nie zawsze jest łatwe, ponieważ nasz wizerunek może spotkać się ze społecznym odrzuceniem.
Zobacz także: Siła włosów z Pantene Miracle Serum
"Misją marki jest wspieranie każdego w wyrażaniu siebie poprzez włosy. Michał Szpak jest niesamowity i sam w sobie uosabia to, co my chcemy powiedzieć wszystkim ludziom w Polsce, nie tylko kobietom. "Trzeba mieć siłę, żeby być innym, ale warto" - to jest hasło, które wspieramy całym sercem i wierzymy, że mamy produkty, które w tym pomogą. Od lat badamy włosy, nie tylko samą ich strukturę, ale także to, jak ważną rolę odgrywają w życiu każdego z nas. Dlatego pragniemy, aby jak najwięcej ludzi każdego dnia mogło czerpać siłę ze swoich pięknych włosów. Chcieliśmy zrobić kampanię, która o tym powie i która będzie zupełnie inna, od tego, co do tej pory robiliśmy - nie tylko skoncentrowana na produkcie ale też na sile jaką każdemu z nas dają piękne i zadbane włosy" - powiedziała Justyna Ignasiak-Kretowicz, Communication Director Central Europe Beauty Care w Procter&Gamble, do którego należy marka Pantene.
Michał Szpak od wielu lat może pochwalić się długimi, zdrowymi i kręconymi włosami, które są jego znakiem rozpoznawczym od ponad 10 lat. Jak mówi, włosy są częścią jego wizerunku i nie zamierza ich ścinać. „Moje włosy są moją siłą. Pozwalają mi czuć się sobą. Zawsze tak było, nawet gdy inni patrzyli na nie z dezaprobatą. Jestem naprawdę dumny z tego, że jako nowy ambasador marki Pantene mogę pokazywać innym, że włosy dają nam siłę do tego, żeby pomimo wszystkich przeciwności – mieć odwagę do bycia sobą" – powiedział Michał Szpak.
Produkty Pantene znane są artyście od wielu lat. "W wieku 15-16 lat Pantene było pierwszym produktem, który pozwolił mi na uzyskanie takiego efektu włosów, o jakim marzyłem. To ciekawe, że życie zatoczyło takie koło i dziś mogę być ambasadorem produktów, które już dawno temu naprawdę dawały mi satysfakcję z używania. Przyznaję, że teraz jestem zachwycony serum, którego jestem twarzą" - dodał Michał Szpak.
(DD)
źródło i zdjęcia: materiały prasowe
redakcja@motywmedia.pl