Showroom Tweed, Warszawa
Showroom Tweed po raz kolejny gościł plejadę gwiazd. Wszystko za sprawą prezentacji najnowszej kolekcji firmy Ochnik na sezon jesień-zima 2015/2016. Dodatkową atrakcją był pokaz kolekcji Splendor by Claudia for Ochnik. Nowa kolekcja marki to nie tylko produkty wykonane ze skóry, ale też wiele tekstylnych propozycji. Trzy wyjątkowe linie odzieży – elegance, casual i fashion – wzbogacono stylowymi dodatkami takimi jak: portfele, torebki, czapki, rękawiczki i obuwie damskie.
Wszystkich gości przywitała Natalia Kossut (Dyrektor ds. Zarządzania Marką OCHNIK), Agata Zwolińska (Główna Projektantka Marki OCHNIK ) i Joanna Sokołowska-Pronobis (Fashion Boulevard Events). Jedną z uczestniczek była Claudia Adaszewska, młoda projektantka i blogerka, którą w 2014 r. magazyn „Vanity Fair” uznał jaką najlepiej ubraną osobą na świecie. „Kolekcja, która powstała specjalnie dla marki OCHNIK, inspirowana jest tym, co mnie otacza. Uwielbiam duże, tętniące życiem miasta, dlatego starałam się przemycić do moich projektów trochę streetstyle’owej nonszalancji” – powiedziała Claudia Adaszewska.
Organizatorzy zaprosili także znane osoby i dziennikarzy. Gościem specjalnym była Małgorzata Kożuchowska, ambasadorka marki Ochnik, która wzięła udział w sesji zdjęciowej do jesiennej kampanii reklamowej. Owocem tej sesji są bardzo ładne zdjęcia wykonane przez Marlenę Bielińską. Pozostałe gwiazdy, które przybyły na spotkanie to: Tamara Arciuch, Dorota Gardias, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Lidia Popiel, Ewa Gawryluk, Marzena Rogalska, Dorota Williams i wiele innych. Zaproszone gwiazdy świetnie prezentowały się w produktach marki Ochnik. Duża popularnością cieszyły się skórzane spodnie i sukienki, które podkreślały ich kobiece figury.
(DD)
redakcja@motywmedia.pl