«powrótPremiera nowego zapachu Oriflame

Bistro Zabawa, Warszawa

Marka Oriflame, wprowadziła na polski rynek zapach Love Potion Cherry on Top, zainspirowany paryskim stylem. Z tej okazji zorganizowano prezentację nowego zapachu dla polskich konsumentek. Podczas spotkania przedstawiono również kolejną ambasadorkę marki. Dołączyła do nich znana influencerka – Jessica Mercedes Kirschner.

"Jestem bardzo szczęśliwa, że Jessica została nową ambasadorką marki Oriflame. Jej pasja, autentyczność i prawdziwa twarz, którą pokazuje w mediach miały ostateczny wpływ na naszą decyzję. Już przy pierwszym spotkaniu nawiązałam z Jessicą mocną nić porozumienia. Jej energia i przedsiębiorczość w stu procentach wpisują się w charakter naszej marki. Nie zależy nam na przerabianych zdjęciach i efektach prosto z profesjonalnych programów do obróbki. Doceniamy każdą kobietę, bo wszystkie jesteśmy piękne na swój sposób. Od 2024 roku przyświeca nam nowe hasło - "Reach Yor Happy Place". Pomagamy znaleźć kobietom swoje szczęśliwe miejsce" - powiedziała Diana Rzepniewska, Senior Marketing & E-commerce Manager.

"Jestem dumna i dziękuję za tę możliwość współpracy. Kiedy z Darią poznałyśmy się podczas dużego eventu Oriflame, pomyślałam, że w przyszłości chciałabym zostać częścią projektów tej marki. Zaafirmowałam sobie tę współpracę. Wykonaliśmy wspólnie piękną robotę. Cieszę się, że Oriflame poszedł w stronę modową. Dzięki temu marka może rozwijać skrzydła" - dodała Jessica Mercedes Kirschner.

Zapach Love Potion Cherry on Top został stworzony przez dwoje doświadczonych kreatorów perfum - Louise Turner, specjalistkę od wiśniowych nut oraz Benoist Lapouza. Motywami przewodnimi są kwiaty, owoce i gourmand, czyli deser we flakoniku. Wyczuwalne nuty to m.in.: soczysta wiśnia, czekoladowa trufla i akord pudrowej szminki. Tak jak kobieta, która ma swoje sekrety, nowa woda toaletowa pachnie ekscytująco jak pierwsza randka.

"Kocham zapach wiśni. W tych perfumach dodatkowo wyczuwalne są nuty czekolady, więc dla mnie stanowi to idealne połączenie. To dobre rozwiązanie zarówno na co dzień, jak i na wieczór. Bardzo zmysłowe, kobiece, dodające żeńskiej, mocnej energii i siły" - podsumowała nowa ambasadorka Oriflame. Jednym zdaniem - enter your cherry era!

Wydarzenie z motywem soczystej wiśni w tle, przyciągnęło wiele znanych twarzy ze świata Internetu oraz przyjaciół marki. Wśród zaproszonych gości pojawiła się Ada Fijał, wokalistka Georgina Tarasiuk, piosenkarka Monika Lewczuk i inni.

Na rynku poskim rynku pojawią się kolejne nowości od marki - produkty wellness, makijażowe trendy, zapachy i kosmetyki do pielęgnacji.

(DD)

źródło i zdjęcia: akpa

Copyright © motywmedia.pl Wszystkie prawa zastrzeżone