W tym roku Sephora świętuje swoje 25 urodziny w Polsce. To właśnie dwie i pół dekady temu zadebiutowała pierwsza perfumeria Sephora, dając możliwość testowania, eksperymentowania i odkrywania nowości, stając się miejscem, w którym kupić można oryginalne produkty kilkuset światowych marek. Z okazji urodzin Sephora zaprasza wszystkich swoich klientów do wspólnego celebrowania.
SPOŁECZNOŚĆ PIĘKNA SEPHORA
Sephora, należąca do grupy LVMH, to największa na świecie sieć perfumerii. Pierwszy sklep w Polsce otwarto w Bydgoszczy w 1999 roku. Dziś Sephora Polska to 81 perfumerii oraz sklep on-line, który wystartował 10 lat temu.
"W tym roku obchodzimy 25 urodziny SEPHORA w Polsce. Przez wszystkie te lata Sephora nieustająco inspiruje - to jedna z ulubionych destynacji wszystkiego co najgorętsze i najbardziej trendy w świecie kosmetyków, to miejsce dla wszystkich osób kochających odkrywanie, testowanie, eksperymentowanie, zwłaszcza dla grupy młodszej generacji Z. Między innymi dlatego zbudowaliśmy wokół marki ogromną społeczność – są to osoby zarówno z pokoleń wkraczających dopiero w dorosłość, jak i te, które są z nami od ponad dwóch dekad. Przy tej wyjątkowej okazji dziękujemy wszystkim, którzy dołączyli do nas przez te dwadzieścia pięć lat i zapraszamy do wspólnego celebrowania. Przygotowaliśmy wiele wyjątkowych urodzinowych niespodzianek"– mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna SEPHORA PAC.
"Rocznica skłania nas również do pewnego podsumowania. SEPHORA jako pierwsza dała Polakom możliwość swobodnego testowania luksusowych kosmetyków. W każdym roku nasze klientki odkrywają premiery wyjątkowych marek, dostępnych tylko w SEPHORA, takich jak Fenty Beauty, Glow Recipe czy HausLab by Lady Gaga. Nieustannie zachęcamy Polki do odnajdywania swojego stylu piękna oraz odważnego wyrażania siebie – a to wszystko przy solidnej dawce zabawy i edukacji kosmetycznej" - dodaje Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska i Czechy.
WYJĄTKOWA TRASA SEPHORA BEAUTY BUS'a
Sephora rozpoczęła celebracje urodzin od wyjątkowego wydarzenia – specjalnej trasy Sephora Beauty Busa. Marka ruszyła w trasę po Polsce i odwiedziła 5 miast: Władysławowo, Wrocław, Kraków, Gdańsk i Warszawę. Na pokładzie autobusu skorzystać można było bezpłatnie m.in. z letnich wersji makijaży, wystylizować włosy, spersonalizować swoje ubranie, zdobyć wspaniałe kosmetyczne upominki w konkursach i skorzystać z wielu innych atrakcji. Od lipca do września ze stylizacji w Sephora Beauty Bus skorzystało ponad 5000 osób, a trasę odwiedziło znacznie więcej osób.
URODZINOWA KOLEKCJA KOSMETYKÓW I GADŻETÓW
W specjalnej urodzinowej ofercie Sephora znaleźć można unikalną kolekcję gadżetów urodzinowych, która zachwyci każdego. Znalazły się w niej: płócienna torba, powerbank, łańcuszek na ramię do etui telefonu oraz seria 3 kosmetyczek w różnych rozmiarach, które kształtem nawiązują do urodzinowego tortu.
Nie lada gratką w ofercie urodzinowej Sephora są też limitowane zestawy w bardzo atrakcyjnych cenach:
HOT ON SOCIAL MEDIA
To zestaw viralowych kosmetyków bez których żadna śledząca social media osoba nie będzie mogła się obyć. Serum nawilżające Byoma, z kompleksem trójceramidowym, skwalanem i gliceryną, nie pozwoli skórze na odwodnienie, regenerująca maseczka Laneige zadba o usta nocą, a makijażowe trio – maskara Sephora Collection, błyszczyk Fenty Beauty i wosk do brwi Anastasia Beverly Hills – są absolutnymi must-haves każdej fanki makijażu!
BESTSELLERS FOR HER
Zawiera prawdziwe gwiazdy oferty beauty – ikoniczny podkład Double Wear w bestsellerowym odcieniu, legendarny krem nawilżający do twarzy od Charlotte Tillbury, wodę perfumowaną, którą kochają miliony kobiet – YSL Black Opium. To wszystko w towarzystwie czarnej maskary Benefit oraz luksusowej pianki pod prysznic o cytrusowo-kwiatowym zapachu.
BESTSELLERS FOR HIM
Zestaw niezbędników pielęgnacyjnych faceta oraz perfumy Jimmy Choo, bestsellery w swojej kategorii. Znajdziemy w zestawie skuteczny antyperspirant w kulce Clinique, ochronny żel-krem do twarzy Eisenberg Homme w formacie podróżnym, żel pod prysznic do ciała i włosów Phlov oraz piankę do golenia Rituals eliminującą podrażnienia.
Wszystkie zestawy dostępne są we wszystkich perfumeriach Sephora oraz w perfumerii on-line w specjalnej cenie 299 zł. Oferta jest limitowana, do wyczerpania zapasów.
Dla klientów sieć przygotowała również atrakcyjne urodzinowe promocje i rabaty.
URODZINOWY MAKIJAŻ
Każda fanka piękna będzie mogła też wypróbować na sobie jeden z 2 urodzinowych looków makijażowych, które makijażyści Sephora wykreowali specjalnie z myślą o 25. urodzinach marki w Polsce. PARISIAN LOOK czy FROSTY PASTEL LOOK? Odwiedź Sephora Beauty Hub i zdecyduj, który z nich wybierzesz na urodzinowe przyjęcie Sephora! Można też otrzymać taką 45 min. usługę makijażową w prezencie przy zakupach za 699zł.
OFERTY CENOWE
Urodzinowym atrakcjom nie ma końca! Sephora przygotowała również specjalną ofertę rabatową: aż –20% na prawie wszystkie marki, przy zakupach za 249zł przy zapisie do programu lojalnościowego Sephora Unlimited. Promocja obowiązuje na sephora.pl i w aplikacji.
tekst i zdjęcia: materiały prasowe Sephora
redakcja@motywmedia.pl