Centrum Sztuki Fort Sokolnickiego, Warszawa
W Centrum Sztuki Fort Sokolnickiego odbyło się spotkanie prasowe największej austriackiej sieci hotelowej. Na początku lutego 2016 roku grupa VI Hotels & Resorts przekształciła się w Vienna House. Nowa marka w hotelarstwie skupia cztery indywidualne linie hoteli: designerskie hotele andel’s, energetyczne hotele biznesowe angelo, gościnne hotele Easy oraz eleganckie hotele Vienna House. Obecnie w Polsce do wspomnianej sieci należy pięć hoteli: andel’s by Vienna House Łódź, andel’s by Vienna House Cracow, angelo by Vienna House Katowice, Vienna House Easy Chopin Kraków oraz Vienna House Amber Balic Międzyzdroje.
Pan Rupert Simoner, Prezes Zarządu Vienna House (na zdjęciu) przedstawił nową markę na rynku hotelarskim jaką jest Vienna House. Opowiedział o drodze do nowych wartości, strategii i identyfikacji wizualnej.
Z kolei Katarzyna Niezgoda, Dyrektor Rozwoju Biznesu Vienna House Poland zaprezentowała wyniki najnowszego badania dotyczącego podróży służbowych Polaków pt: „Polacy w delegacji – standardy i zwyczaje”. Celem badania było ukazanie standardów panujących w polskich firmach w kwestii podróży służbowych oraz zwyczajów w miejscu pobytu w czasie delegacji. Wynik badania pokazuje, że Polacy coraz częściej podróżują służbowo i robią to w dobrym standardzie. Lokalizacja, przyjazna atmosfera i… darmowe Wi-Fi, to czynniki które są najważniejsze dla polaków w obiekcie zakwaterowania podczas delegacji. To tylko niektóre z wyników badania przeprowadzonego przez Vienna House.
Po części oficjalnej odbył się uroczysty lunch w czasie którego można było degustować specjały szefa kuchni Mirosława Jabłońskiego z hotelu Andel’s by Vienna House w Łodzi. Wśród smakołyków pojawiły się takie specjały jak: makaron garganelli z krewetkami i zielonymi warzywami, kaczka pieczona z sosem wiśniowym i karmelizowanymi jabłkami oraz wiele innych smakołyków.
(WW)
redakcja@motywmedia.pl