«powrót13 edycja kampanii "Dotykam=wygrywam"

Stellar Premium Fitness Club - Hotel Hilton, Warszawa

"Róż się i poznaj swoje piersi!'' to motto 13.edycji kampanii "Dotykam=wygrywam'' organizowanej przez Fundację Wsparcie na starcie, która edukuje kobiety, jak kompleksowo dbać o zdrowie piersi w dwóch krokach: wykonując samodzielnie samobadanie i nosząc dopasowany biustonosz.

Ambasadorki oraz przedstawiciele mediów, a także partnerzy i przyjaciele fundacji, spotkali się w Stellar premium fitness club Hilton w Warszawie, aby porozmawiać o zdrowiu, opowiedzieć również swoje historie i wymienić się doświadczeniami. W tym roku organizowana jest zbiórka środków na zakup BIUSTObusa – mobilnego centrum edukacyjnego, który wyruszy w ogólnopolską trasę, aby edukować i inspirować kobiety w każdym wieku do profilaktyki w biustopozytywnej atmosferze. Prezeską fundacji i organizatorką kampanii jest Izabela Sakutova.

"Od wielu lat promowałam zdrowy tryb życia i potrzebę regularnych badań. Abyśmy my, jako kobiety i matki pamiętały o sobie, bo jesteśmy ważne w tej całej układance. Udział w kampanii "Dotykam=wygrywam" jest spójny z moimi poglądami, dlatego bardzo cieszę się, że zostałam jedną z twarzy kampanii. Kampania zachęca m.in. do samobadania, co jest łatwe do zrobienia, a jednocześnie tak istotne dla zdrowia. Zawsze powtarzam: lepiej wiedzieć i się leczyć niż nie badać. Cenne jest to, że kampania skierowana jest także do młodych dziewczyn. Jest taki stereotyp, że młode osoby nie muszą się badać. A to nieprawda-statystyki pokazują, że choroba może dotknąć każdą z nas. Dlatego, niezależnie od wieku, badajmy się pod każdym kątem, a badania piersi to konieczność''- powiedziała Agnieszka Kaczorowska.

Ten ambitny, edukacyjny projekt wsparło liczne grono ambasadorek, uwiecznionych w ramach kampanii na zdjęciach autorstwa artysty portrecisty Arcadiusa Mauritza. Znane osobistości swoimi twarzami i głosami chcą zwrócić uwagę na niezwykle ważny temat, jakim jest zdrowie piersi. W tym roku do grona wspierających dołączyły nowe twarze. Wśród nich znajdują się :Ada Fijał, Bryska, Agnieszka Kaczorowska, Emilia Dankwa, Vanessa Rojewska, Kamila Staniek. Wsparcia Dotykam=wygrywam dają także znane już z wcześniejszych edycji ambasadorki: Beata Sadowska, Daria Widawska, Natalia Przybysz, Elżbieta Romanowska, Aleksandra Kisio, Dorota Gardias, Anna Gzyra-Augustynowicz, Ilona i Milena Krawczyńskie, czyli siostry ADiHD, Kinga Zawodnik, Lidia Kalita, Anna Iberszer, Paulina Koziejewska, Miss Polonia 2024 Maja Klajda, Miss Polonia 2023 Ewa Jakubiec, Anika Dąbrowska, Anna Męczyńska, a także Ola Żelazo, Karolina Cwalina, Alina Adamowicz, Katarzyna i Paulina Błędowskie, Monika Kołodyńska-Lewandowska, Joanna Ceplin i Małgorzata Sokołowska.

Fundacja zrzeszająca ponad 150 profesjonalnych brafitterek, na co dzień edukuje nastolatki na temat dbania o zdrowie piersi od najwcześniejszych lat poprzez BIUSOpogadanki, które przeprowadza się w szkołach na terenie całej Polski. Wolontariuszki-brafitterki w przystępny sposób edukują dziewczęta, ucząc je profilaktyki raka piersi, noszenia dobrze dopasowanych biustonoszy oraz inspirując do biustopozytywnego myślenia poprzez promocję zdrowej percepcji ciała.

Bieliźniana marka Panache, specjalizująca się w szerokich zasięgach rozmiarowych biustonoszy, wyprodukowała cegiełkę-różowy biustonosz sportowy, z którego 100% zysku ze sprzedaży zostanie przekazana na zakup BIUSTObusa. Kolejną cegiełkę stworzyła marka Deni Cler-limitowaną edycję T-shirtów z wyjątkową grafiką autorstwa Anny Halarewicz, z której 50% zysków ze sprzedaży trafi do fundacji Wsparcie na Starcie. Limitowana edycja t-shirtów jest dostępna w salonach Deni Cler oraz na www.denicler.eu.

Marka Organique wspierająca kobiety w pielęgnowaniu miłości do własnego ciała, zachęca do samobadania piersi pod prysznicem, podczas kąpieli lub balsamowania ciała, przekazując dla kampanii 100%zysku z październikowej sprzedaży 2 żeli pod prysznic i 2 maseł do ciała z linii Bloom Essence i Naturals Sensitive. Produkty dostępne są na stronie www.organique.pl i w sklepach Organique na terenie całego kraju. Wszystkie środki pozyskane ze sprzedaży tegorocznych cegiełek trafia na konto fundacji Wsparcie na Starcie i zostaną przeznaczone na zakup BIUSTObusa.

W ramach kampanii "Dotykam=wygrywam'' już 13 rok z rzędu organizowana jest zbiórka biustonoszy do reCYClingu. Można oddać swoje stare, źle dopasowane biustonosze do jednego z ponad 150 sklepów brafittingowych na terenie całej Polski i otrzymać od nich bon rabatowy na nowy, dobrze dopasowany biustonosz marki Panache.

Dzięki współpracy z firmą Wtórpol, jedną z największych spółek recyklingowych na świecie, zajmującą się wprowadzaniem odzieży używanej do ponownego obiegu, zgodnie z zasadą zero waste, biustonosze zyskają nowe życie, a uzyskane środki wspomogą działania edukacyjne i pomocowe w walce z rakiem piersi, prowadzone prze: Stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny i fundację Wsparcie na Starcie.

Podczas 12 lat w ramach akcji reCYClingowej kampania zebrała 195 886 sztuk biustonoszy, czyli ponad 12 ton. Tradycja akcji reCYClingowej jest kontynuowana także i w tym roku, w całej Polsce, w terminie od 01do 31 października.

(DD)

żródło i zdjęcia: akpa

Copyright © motywmedia.pl Wszystkie prawa zastrzeżone