«powrótZdrowie Pań - 10 edycja Kampanii Społecznej "Piękna, bo Zdrowa"

kwiat kobiecościGlobal Expo, Warszawa

Dnia 13 czerwca 2019 r. w Global Expo, odbyła się uroczysta Gala podsumowująca X edycję Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej "Piękna, bo Zdrowa". Inicjatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości, która od 12 lat skupia się i zwraca uwagę na wciąż istniejący problem chorób ginekologiczno-onkologicznych wśród kobiet w Polsce. Podczas uroczystości zostały wręczone statuetki oraz podziękowania firmom, instytucjom oraz mediom zaangażowanym w kampanię.

Uroczystą galę poprowadził duet: Katarzyna Pakosińska oraz Sambor Czarnota. Obecni byli Ambasadorzy tegorocznej kampanii: Andrzej Piaseczny i Łukasz Konopka, którzy wraz z Samborem Czarnotą na samym początku uroczystości odczytali wzruszające wyznania trzech kobiet, które musiały zmierzyć się z nowotworem.

Muzycznymi gwiazdami wieczoru byli: Andrzej Piaseczny oraz Edward Hulewicz – Ambasador Specjalny, który zaśpiewał m.in. hymn kampanii „Za zdrowie Pań".

Na Gali pojawiły się również Ambasadorki z lat ubiegłych oraz takie Gwiazdy jak: Joanna Moro, Edyta Jungowska, Nicole Sochacki-Wójcicka, Agnieszka Mrozińska, Jaga Hupało, Aleksandra Mikołajczyk, Maja Hirsch, Ewa Mielnicka, Paula 'Curly' Kucharska, Oliwa Argenstein, Beata Orbik oraz Sebastian Dziubiel.

Tegoroczna edycja ogólnopolskiej kampanii odbyła się pod hasłem - "Drogie Panie, Wasze zdrowie!" #ZdrowiePań - celem komunikacji było dowartościowanie kobiet oraz ukazanie im powodów, dla których one i ich zdrowie są ważne.

Ida Karpińska, prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości, podczas trwania gali podsumowującej kampanię wręczała Partnerom statuetki Kwiatu Kobiecości - z kwiatkiem, który jest symbolem raka szyjki macicy w Polsce, i dziękowała wszystkim za wielkie zaangażowanie w akcję.

Edward HulewiczLaureaci statuetek Kwiatu Kobiecości 2019 r.: Advalue, Amica S.A., Boehringer Ingelheim Polska, Brown Sugar, Centrum Medyczne Polmed, Globar Expo, IQS, Jaga Hupało Born to Create, Miasto Stołeczne Warszawa, Prouvé, Radio Kolor, Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych – marka Bella, VOLVO Trucks Polska, Warszawska Szkoła Reklamy i WP Kobieta.

Specjalne podziękowania za wsparcie merytoryczne otrzymała: Rada Ekspertów kampanii w składzie: prof. dr hab. n. med. Mariusz Bidziński, psycholog-psychoonkolog Milena Dzienisiewicz, dr n. med. Tadeusz Oleszczuk, prof. dr hab. n. med. Grzegorz Panek, prof. dr hab. n. med. Włodzimierz Sawicki.

Specjalne podziękowania za wsparcie merytoryczne otrzymały: Lasy Państwowe, Narodowy Fundusz Zdrowia, Polskie Towarzystwo Ginekologów i Położników, Polskie Towarzystwo Psychologiczne oraz Warszawski Uniwersytet Medyczny.

Dyplomy Honorowej Ambasadorki Kwiatu Kobiecości otrzymały: Joanna Lubiniecka - redaktor magazynu "Dobra Mama" oraz Ewa Kustroń-Zaniewska - redaktor naczelna miesięcznika "Olivia".

Oficjalne podziękowania otrzymało również ok. 21 firm. Wśród nich: Ingot, kino Atlantic, Super-Pharm, kina Helion, Rovers Polska i wiele innych.

Jak co roku wraz ze statuetkami i podziękowaniami wręczone zostały bukiety cytologiczne przygotowane ze szczoteczek cytologicznych od Rovers Polska. Pod koniec części oficjalnej wszyscy goście zostali zaproszeni na pyszny tort przygotowany przez markę Grycan – Lody od pokoleń.

Co roku Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości zapraszała do kampanii nowe Ambasadorki. Przez te 9 lat Kwiat Kobiecości wsparło prawie 60 cudownych Pań, które razem z Idą Karpińską swoim autorytetem pomagały w skutecznym dotarciu do kobiet. Ze względu na jubileuszowy charakter kampanii, Kwiat Kobiecości zmienił dotychczasową koncepcję i do współpracy, jako Ambasadorów zaprosił Panów. W tegoroczną edycję zaangażowali się: Łukasz Konopka, Dawid Kwiatkowski, Cezary Pazura, Andrzej Piaseczny i Maciej Orłoś.

(DD)

źródło: materiały prasowe organizatora

zdjęcia: Katarzyna Gołąbska (2, 4, 5, 6), Anita Kot (1, 3, 7, 8, 9, 10)

Copyright © motywmedia.pl Wszystkie prawa zastrzeżone