Najważniejsze targi handlowe E.Leclerc odbyły się w dniach 5-6 września 2023 r. w EXPO XXI w Warszawie. Kolejna VII już edycja, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem zarówno ze strony wystawców jak i odwiedzających. Jest to wyjątkowo ważne wydarzenie podczas którego producenci i dystrybutorzy prezentują swoje produkty najważniejszym przedstawicielom sklepów E.Leclerc w Polsce oraz nawiązują i umacniają relacje biznesowe.
Tradycyjne już pierwszego dnia targów odbyła się konferencja prasowa z udziałem mediów. W czasie jej trwania swoje przemówienie wygłosił Jeanem Philippe Magre - Prezes E.Leclerc Polska. Po krótkim wystąpieniu zaprezentowano prezentację badań NielsenIQ, którą przedstawiła Edyta Tkaczyk oraz Patrycja Sienkiewicz-Nowak. Przedstawiono w niej zachowania zakupowe polskich konsumentów, a także nową strategię sieci E.Leclerc. Chwilę po niej wyświetlono spot wizerunkowy.
Zobacz także: Nowa strategia sklepów E. Leclerc odpowiedzią na potrzeby konsumentów.
Na targach E.Leclerc wystawiło się wiele polskich firm spożywczych, kosmetycznych oraz tych oferujących wyposażenie dla sklepów. Wśród producentów oferujących artykuły spożywcze znalazły się wielkie firmy, jak i te mniejsze rodzinne z tradycjami. Odwiedzający mieli okazję poznać i degustować produkty znane i popularne wśród konsumentów jak i wiele nowości.
***
E.Leclerc działa w Polsce od 1995. To Grupa niezależnych przedsiębiorców, którzy w sposób autonomiczny zarządzają własnymi firmami, współpracują z regionalnymi producentami, wspierają lokalne społeczności, dopasowując swoją ofertę do lokalnych warunków. Każdy sklep to odrębny podmiot. Kluczowym momentem dla rozwoju E.Leclerc w Polsce był rok 2010 i przejęcie od grupy Rewe sklepów Billa Polska, w celu stworzenia niezależnych spółek dystrybucyjnych.
Obecnie E.Leclerc zatrudnia ponad 5000 pracowników w 43 sklepach znajdujących się w 38 miastach na terenie 15 województw.
redakcja@motywmedia.pl