«powrótAkcja handlowa French Touch La Belle Vie!

French Touch La Belle Vie! to wielowymiarowy projekt mający na celu przybliżenie Polakom francuskiej kultury, kuchni, mody i filozofii życia. Co roku punktem kulminacyjnym French Touch jest wyjątkowe, widowiskowe muzyczno-tanczene show z udziałem czołowych polskich i francuskich artystów. W tym samym miesiącu zostanie zrealizowana także ogólnopolska akcja handlowa z francuskimi specjałami w tle.

Ważnym elementem projektu French Touch La Belle Vie! jest tworzona wspólnie z partnerami akcja handlowa, dzięki której konsumenci z całej Polski mają dostęp do ofert promocyjnych na wyselekcjonowane, ekskluzywne produkty food i non-food najlepszych francuskich marek.

W 2024 roku akcja handlowa będzie trwała od 17 do 23 października 2024 r. i weźmie w niej udział ponad 3500 punktów sprzedaży należących do sieci sklepów Biedronka. Wśród partnerów tegorocznej akcji znajdują się takie marki, jak: Président czy Bonduelle.

Siec Biedronka po raz kolejny zaangazuje sie w promocje kultury francuskiej, której czescia jest delikatna, lekka i fantazyjna kuchnia. Podczas kulinarnej podrózy po zakatkach francuskiej ziemi spróbowac bedzie mozna serów o pilnie strzezonych recepturach, aromatycznych wedlin czy słodkosci i wypieków jak na przykład makaroników, croissant'ów oraz konfitur. W ofercie nie zabraknie tez wyrazistych w smaku francuskich musztard i sosów. 

(DD)

zdjęcia: materiały prasowe

Copyright © motywmedia.pl Wszystkie prawa zastrzeżone