Rok 2023 jest szczególnym rokiem dla marki MARTINI. Trudno w to uwierzyć, ale kultowy włoski brand powstał już 160 lat temu. Przez dziesięciolecia zyskiwał uznanie coraz to nowych konsumentów i barmanów, na bazie słynnych wermutów MARTINI powstały niezliczone koktajle i drinki, a marka była promowana przez takie sławy jak Gwyneth Paltrow, George Clooney czy Charlize Theron. W lipcu, w mediolańskim DAZI Milano, odbyła się globalna impreza urodzinowa marki. W sierpniu świętowanie przeniosło się do Warszawy.
Urodziny Martini na rynku polskim odbyły się w sierpniu w warszawskim Ufficio Primo. Wydarzenie odbyło się pod hasłem dolce vita, (czyli słodkie życie) nawiązującym do esencji kultowej marki aperitivo, która pozostaje wyznacznikiem smaku i trendów przez ostatnie 160 lat.
Uroczystość poprowadziła Agnieszka Hyży, znana dziennikarka i prezenterka telewizyjna. Atrakcją wieczoru był występ Sanah, która wykonała swoje największe przeboje i zachęciła gości do wspólnej zabawy.
Na urodzinowym evencie pojawiło się wiele gwiazd, którzy otwarcie mówili, że smak MARTINI zapewnia im relaks i odprężenie w przerwach od napiętego grafiku. Wśród nich były m.in. aktorki Klaudia Halejcio, Wiktoria Gąsiewska i Anna Maria Sieklucka, modelka Anna Markowska, Maja Sablewska, Sandra Kubicka z Alkiem Baronem, Karolina Gilon oraz projektanci Robert Kupisz i Dawid Woliński.
Nie zabrakło również influencerów. Do celebracji dołączyli m.in. Jakob Kosel z Ciocią Liestyle, Ola Nowak i Luka Trochonowicz.
Zaproszeni goście mieli okazję spróbować urodzinowych drinków na bazie wermutu – także w wersji bezalkoholowej – i wnieść toast z okazji 160-lecia marki.
zdjęcia: Akpa; żródło: materiały prasowe
redakcja@motywmedia.pl