Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w Bari. Publikacja materiałów video zostanie wsparta działaniami z Ewą Szczęsną, uczestniczką 7. edycji Masterchef Polska. Kampania potrwa do połowy maja 2024 r.
Firma Makłowicz i Synowie od czerwca 2023 roku podbija polski rynek spożywczy. Oferta artykułów, za której receptury i smaki odpowiada Robert Makłowicz wraz z synami Mikołajem i Ferdynandem, obejmuje kilkanaście dań gotowych i sosów inspirowanych kuchniami świata, a także oryginalne włoskie specjały, takie jak makarony i oliwy. Makarony dostępne w ofercie Makłowicz i Synowie wytwarzane są metodą trafila al bronzo, polegającą na procesowaniu ciasta na makaron poprzez specjalne matryce wykonane z brązu. Ma to na celu nadanie makaronowi specjalnej porowatej struktury, dzięki której pasta świetnie wchłania sos.
W ofercie znajdziemy kilka rodzajów makaronów takich jak Fettuccine, Fusilli, Penne, Spaghetti i Trofie. Portfolio oliw też jest bogate - obejmuje szeroką gamę oliwnych smaków, począwszy od klasycznej oliwy infuzowanej bazylią, czosnkiem czy chilli, na oliwie truflowej i niezwykłej nocellari skończywszy. Makarony i oliwy sygnowane logo Makłowicz i Synowie są dostępne w sklepach stacjonarnych i online. Makarony można kupić stacjonarnie w sieci Arhelan, ITM, Spar oraz w wybranych sklepach sieci Delikatesy Centrum i Lewiatan. Oliwy dostaniemy w sklepach Lidl. Zarówno oliwy, jak i makarony dostępne są online m.in. w e-sklepach Frisco, Lisek App oraz za pośrednictwem platformy Allegro.
W kwietniu rusza kolejna kampania marki Makłowicz i Synowie, która tym razem będzie promować produkty z Włoch – makarony wytwarzane metodą trafila al bronzo i oliwy.
- Filozofia naszej marki opiera się na haśle: jedzenie to przyjemność. Liczy się smak, autentyczność i jakość. Dlatego nasze produkty wytwarzamy tylko tam, gdzie mamy gwarancję, że spełnimy te kryteria. Podobnie było z naszymi wiodącymi włoskimi artykułami – makaronem i oliwą, które postanowiliśmy wyrabiać we Włoszech. Nasze poszukiwania na znalezienie idealnych partnerów trwały latami. W końcu udało się. W przypadku oliwy jest to włoska rodzinna firma działająca na północy Włoch w regionie Emilia-Romagna, słynącym z gajów oliwnych. Co do makaronu, nawiązaliśmy współpracę z fabryką w Bari w regionie Apulia. To właśnie dzięki nim, za pośrednictwem najwyższej jakości produktów jesteśmy w stanie przenieść naszych konsumentów wprost na Półwysep Apeniński i to bez podróżowania – mówi Mikołaj Makłowicz, Wiceprezes Zarządu Makłowicz i Synowie Sp. z o.o.
Na kampanię składają się materiały video nagrane w Bari. Są to relacje z wizyty w fabryce, w której produkowane są makarony Makłowicz i Synowie, a także kulinarny przewodnik po Bari. Z filmów dowiemy się także, co wyróżnia makaron Makłowicz i Synowie od innych makaronów dostępnych na rynku.
Kampanię będzie wspierać współpraca z Ewą Szczęsną, uczestniczką 7. edycji Masterchef Polska, która od 30 lat mieszka we Włoszech i słynie z popularyzacji kuchni włoskiej w mediach społecznościowych.
źródło: materiały prasowe, zdjęcia produktów: Andrzej Tomczak
redakcja@motywmedia.pl